רוצים לעבוד יחד?

studio@nekudots.co.il

Nekudots

סיגלית אמיתי-הנדרסון,
studio@nekudots.co.il
03-9398343

בחזרה למעלה

הכנת לוגו – השלבים העיקרים

כשמדברים על לוגו מדברים על הדבר הנפוץ ביותר שהעסק צריך היות שהכנתו והשימושים שבו הם אלו שיקבעו את מצב העסק בהווה ובשנים המתקדמות. אז מהו לוגו? מעבר לסמל שמרכיב מלל שיווקי הוא למעשה מספר על העסק שלכם בכמה מילים בודדות. 

לוגו זה הרבה יותר מכמה מילים בודדות ולמעשה זה מה שיהיה אחראי למינוף העסק שלכם ובסופו של דבר יהיה אחראי גם על בידול העסק ביחס למתחרים וכל השאר.  

רוצים לתת ערך מוסף לעסק שלכם? מי אתם באמת? את הדברים הללו מגבה הלוגו ומאפשר במינימום מילים לייצר מקסימום אפקט. רוצים לדעת איך מכינים לוגו? הנה ההכנה שלב אחר שלב. 

הכנת לוגו שלב אחר שלב – מה הסיפור שלכם באמת? 

לפני שתצאו לשלב הכנת לוגו בואו ונבין את הסיפור שמסתתר מאחורי הארגון שלכם, בטרם תכתבו את האמירה שלכם בצורת לוגו יש לנסות ולהבין לא רק מה אתם מעבירים בסיפור הזה אלא מדוע בחרתם בזה. רוצים לשדר לכולם את הסיפור האמיתי? לא תאמינו כמה שלב זה חשוב לבאות בפרט ש שמישהו בוחן את העסק שלכם מבחוץ. 

השלב הראשוני הוא זה גם שיעביר בצורה הטובה ביותר את הערכים שלכם ומה תרצו לשדר בסופו של דבר ללקוחות שתרצו לבחור בעצמכם. 

יצירת הסקיצה – שלב שני 

שלב שני במשימת הכנת לוגו קשור בציור הראשוני בטרם יעבור לעשייה במחשב. שרטוט, כאמור הרעיון הראשוני של האיור המחבר בין מה שכתבתם לבינו. בסופו של תהליך זה צריך להגיע למצב של אותיות שחוברות בצורה מיוחדת עם האיור עצמו, זה שעוד רגע נעביר ליצירה במחשב. 

מסקיצה לעיבוד על המחשב 

עכשיו כשיש לכם כבר סקיצה ביד אפשר להתקדם בהליך הכנת לוגו לשלב היצירה הגרפית על גבי המחשב. אז מה עושים? קודם מחפשים את הפונט המתאים, זה שיהיה אחראי על לב העבודה. כמו כן בשלב הזה יחפש היוצר את החיבור בין האיור למילים כאמור הכנה וסיום יצירת הלוגו. 

עכשיו כשהלוגו מוכן הגיע הזמן להתבונן בו ולהבין האם זה מה שאתם צריכים או שאולי אתם צריכים מעט שיפורים וחידודים. האם הלוגו מזוהה עם החברה בכל ההיבטים החל בנייר המכתבים ועד לכרטיס ביקור לרבות הניירת בפקס? כאן מדברים על נושא חשוב מאוד היות שאם חלילה הכיתוב יהיה שונה ממסמך אחד לאחר זה בהחלט עלול לשבש את כל מה שהלקוחות הקיימים והחדשים חושבים עליכם. 

כמו כן חשוב להבין כי בסופו של דבר כוחו של הלוגו בא לידי ביטוי בכך שכל מי שיתבונן בו יבין את המטרה ויחפש את השירות שלכם בזכות פורמט ברור, בגודל ברור ובעיקר גווני צבעים אחידים המתואמים גם הם לאופי העסק. 

בסופו של דבר חשוב להעביר את המסרים בצורה הטובה ביותר ובו זמנית להישאר מסונכרנים בכל פיסת מידע שבה יפגשו אתכם הלקוחות הקיימים או החדשים. 

דילוג לתוכן