רוצים לעבוד יחד?

studio@nekudots.co.il

Nekudots

סיגלית אמיתי-הנדרסון,
studio@nekudots.co.il
03-9398343

Back to top
767221122287
787
עיצוב לוגו איפור מקצועי

עיצוב לוגו

אלגנטי ומתוחכם, מחוייך ועם חוש הומור, מקושקש או נקי, חדשני או נוסטלגי, לוגו הוא האלמנט הגרפי הראשון המבדל את החברה שלכם מהמתחרים ומייצר את הזכירות והחיבור עם המסר והזהות של החברה שלכם.

אם אתם בעלי עסקים, מנהלי חברות או ארגונים, ואתם רוצים למתג את העסק, את השירות או המוצר שלכם: חשוב שתדעו כי פריט הכרחי בעיצוב ומיתוג, הוא לוגו. – סימן שילווה את הקמפיין שלכם ואת בית העסק, לאורך שנים.

לוגו הוא סימן מעוצב, סמל, איור או ציור, אשר מסמל את בית העסק, בעוד שהסימן נועד על מנת שהלקוחות יכירו אותו, כאשר הם יתקלו בו. הסמל חייב להיות קשור לאופי המוצר, לסגנון שתרצו לשדר, למיצוב ומיתוג המוצר. או לשירות שלכם וזאת מול קהל היעד ובהתאם לדרך בה תבחרו להציג את עצמכם בעולם הצרכנים.

כיום, קיימים סגנונות שונים של עיצוב, כאשר כל אחד מותאם על ידי אנשי המקצוע לצורך של הלקוח, לבריף או לאסטרטגיה השיווקית. בזמן שמעצבים מקצועיים ואנשי קראייטיב, ישימו את הדגש על התאמה של העיצוב אל מספר משתנים. כגון:

עיצוב לוגו יוקרתי

עיצוב לוגו יוקרתי נועד עבור אנשי עסקים חברות וארגונים אשר מעוניינים לשדר יוקרה, אמינות וחדשנות לקהל היעד שלהם. סימן זה, יהיה מאופיין בגוונים שנחשבים יוקרתיים כמו זהב, כסף או שחור. בעוד ששילוב של סימנים וצורות המשדרות חוסן, יהיו חלק מהעיצוב.

כדי לעצב סוג כזה של איור או סימן, דרושה חברת מיתוג ופרסום שיש בה ממתגים ואנשים יצירתיים. אנשי מקצוע אלה, ידעו לדייק את הסימן, כך שהוא יהיה מושלם ויזקק את המסר בכמה קווים אל הלקוחות ואל קהל היעד.

עיצוב לוגו אישי

עיצוב לוגו אישי נוגע אל אנשים ששמם מוביל את המותג. בכך ניתן למצוא עורכי דין, מאמנים אישיים, מטפלים, יועצי מס, אמנים, אנשים שעובדים בתחומי היצירה ועוד. סימן כזה עליו לייצג את אופי האדם שנותן את השירות. הוא חייב להתאים לעולם התוכן בו הוא עוסק ולהיות נכון גם עבור שמו של בעל העסק וגם עבור השירות או המוצרים שהוא מספק לקהל היעד.

עיצוב לוגו עסקי

בעלי עסקים הם כאלה שהקימו עסק בשתי ידיים, וכעת הם רוצים להוביל אותו להצלחה. הצלחה כזאת תבוא לידי ביטוי בהעברת המסרים אודות המוצר או השירות שהם מספקים. מיתוג זה אינו חייב תמיד לשדר יוקרה. הוא יכול לשדר פשטות, כנות, מחיר נוח, או שאר דגשים שירצה בעל העסק להעביר הלאה.

סימן כזה יתאפיין בצבעוניות או בצבעים שמאפיינים את המוצר. כך למשל לוגו של חברה של מים מינרלים יהיה ברוב המקרים בגווני כחול. בעוד שלוגו של מפעל לשבבים יתאפיין בגוונים מתכתיים ובאותיות מרובעות. לעומת זאת, אם מדובר במורה לריקוד, מן הסתם הסימן יהיה באותיות זורמות או מסומן בתנועות ריקוד צבעוניות. בכך גם לוגו של מתכנן גינות, ישלב מוטיבים מן הצומח.

אני רוצה להתעניין בחבילות המיתוג

ככה עושים מיתוג עסקי. נקודה