רוצים לעבוד יחד?

studio@nekudots.co.il

Nekudots

סיגלית אמיתי-הנדרסון,
studio@nekudots.co.il
03-9398343

בחזרה למעלה

מה זה לוגו מונפש ולמי זה מתאים?

כשמדברים על שלוש השניות הראשונות מדברים בדיוק על הזמן שיש לבעלי עסקים להוכיח ללקוחותיהם כי המוצר או השירות שלהם אינו משתווה לשום דבר אחר. אז איך עושים את זה נכון? מאז ומעולם שירת את זה הלוגו של העסק שהיה קצר, קולע ובעיקר נטמע בזיכרון הלקוחות הפוטנציאליים והקיימים. 

המייצג החזותי הזה הוא "בן בית" בכל ארגון או עסק שרוצה להעצים את עצמו וכיום לא תמצאו אף נותן שירות שלא אומר את המילים הנכונות באמצעות יצירת לוגו מכוונת מראש. כפי שהבנתם, כיום רוב העסקים בישראל ובעולם מבינים את היתרון ומשיקים לוגו מפואר המתווסף גם להליך עיצוב אריזות מזמין ואסתטי. 

אז לאור ההצלחה והיכולת להגדיל ולשמר את הלקוחות ולהגדיל את רף המכירות קפצה מדרגה זו קדימה וכיום היא מביאה בין היתר לוגו "מתחכם" יותר מקודמו והוא למעשה עיצוב הלוגו המונפש שעליו נדבר במאמר שלפניכם. 

כיצד לוגו מונפש יכול לייצג את העסק או המוצר שלכם בכבוד? 

כשמדברים על לוגו מונפש, מדברים למעשה על לוגו המגיע בפורמט GIF ומאפשר את לכידת עיניהם של הרוכשים העדכניים והפוטנציאלים בצורה קלה יותר מתמיד. למעשה, לא תאמינו עד כמה לוגו אחד קטן ישנה את היוצרות ויגדיל את כמות הלקוחות והעסקאות שלכם לבלתי היכר אחרי ככלות הכול בעולם הוויזואלי היה ויישאר חקוק המשפט "אין טוב ממראה עיניים". 

הלוגו המונפש ייכנס לתודעה של הלקוחות שלכם ומעבר למראה ההיבט הפסיכולוגי גם הוא יתרום לדבר ובסופו של דבר ישפיע בצורה משמעותית על כל מי שיתקל בו בצורה יזומה ובפרט אקראית. 

בגדול, לוגו מונפש מטרתו לגעת בלקוחות ולגרום להם לעשות צעד, לקנות את המוצר, להתעניין ולהפוך מלקוחות סרבנים "שלא צריכים את המוצר" ללקוחות שרוצים את המוצר רק לא יודעים איך, כמה ומתי לרכוש אותו. 

מחד גיסא ENGAGEMENT ( מונח מתחום השיווק המדמה קשר שנוצר בין קונה למוכר) ייקח יותר מהזמן הרצוי ומאידך גיסא אין ספק שאימוץ השיטה של הלוגו המונפש בהחלט יסייע בכך שיגרום לשינוי המיוחל. 

במצב הזה הקונה החדש או הישן יעזוב את שלב הקנייה הקודם ומשלב של "לא יודע או לא צריך" יטפס לשלב בו אתם רוצים להביא אותו כאמור שלב שני או שלישי  שבו כל מה שחסר לו זה החיזוק האחרון לפני הקנייה המיוחלת והתוצאה? אתם כבר יודעים אותה! 

מזה לוגו מונפש ולמה חשוב שכל ארגון יחזיק בו? 

בסופו של דבר כשמדברים על לוגו מונפש מדברים על עיצוב חדשני שעוצב על גבי תוכנה המאפשרת תזוזה של העיצוב או חלקו ומאפשרת בסופו של דבר ללקוח החדש או הישן שלכם להעריך את הקיים ולהמשיך לבחור בכם כמוצר המועדף! 

חושבים שעשיתם כבר הכול אבל הלקוחות המועדפים עליכם בוחרים דווקא במתחרים שלכם? הגיע הזמן לעבור ללוגו מונפש שיתבטא בשפתכם הפשוטה "יש לנו את אותו מוצר אבל אין לכם את אותו השירות"! 

דילוג לתוכן