רוצים לעבוד יחד?

studio@nekudots.co.il

Nekudots

סיגלית אמיתי-הנדרסון,
studio@nekudots.co.il
03-9398343

בחזרה למעלה

בניית אתרים לעסקים – כיצד עושים זאת נכון?

אם אתם בעלי עסקים, אתם בוודאי מודעים לחשיבותה של פלטפורמה שיווקית אינטרנטית ,עבור בית העסק. פלטפורמה זאת, עליה להכיל את כל המידע הנוגע לשירות או למוצר שאתם מספקים. בכך רבים בוחרים לבנות אתר שייצר את הקשר הראשוני עם הלקוח, יהיה כרטיס הביקור של העסק, וחשוב מכל – יקנה את כל המידע והאינפורמציה שישכנעו את הגולש לבצע פעולות בעת הגלישה. כמו קנייה או יצירת קשר. 

כדי להעביר את המסרים ללקוחות בצורה אפקטיבית, רבים פונים אל חברות מקצועיות שמספקות בניית אתרים לעסקים. המומחים ידעו כיצד לבנות ולעצב את הפלטפורמה בצורה מקצועית ועניינית, כמו גם יבצעו פעולות חשובות, כגון: בחירת תבניות עיצוב, בניית דפים, אפיון, הוספת תוכן איכותי,  וכדומה. 

אז כיצד אפשר לבנות נכון אתר לעסקים? הנה מספר טיפים טובים: 

הגדרת קהל היעד

בראשית ועוד לפני שאתם מתחילים לבצע עיצוב ואפיון של כל פלטפורמה, יש להבין את מהות העסק שלכם, להבין למי הוא פונה, היכן קהל היעד שלו מבצע רכישות, מה צרכן מחפש, ומה הקונספט שצריך ללוות בית העסק. לאחר ההגדרה: תוכלו להיות ממוקדים יותר בדרך שבה תעצבו ותבנו את הדפים. 

בחירה בפלטפורמה הנכונה 

לאחר שיש לכם את האינפורמציה הדרושה, תוכלו לבחור את הפלטפורמות בהן תרצו לפרסם את בית העסק. כיום, מלבד אתר אינטרנט שניתן לבנות בפלטפורמות כמו וורדפרס WIX וכדומה, אפשר לפתוח דף עסקי ברשתות החברתיות, ליצור עמוד יוטיוב (עם סרטונים אינפורמטיביים על בית העסק שלכם), לצלם תמונות מרהיבות באינסטגרם ולשתף בתוכן, חברים, בעלי עסקים ולקוחות קצה. בזמן שאתם בוחרים את התבניות לעיצוב, שימו לב כי הן מתאימות לקונספט שמלווה את המיתוג ומיצוב העסק, בעיני קהל היעד. 

בנייה ועיצוב לוגו

כעת יש לעבור לשלב הבנייה ועיצוב. מי שיבנה עבורכם את האתר, יוכל לעצב אותו , בצורה נכונה ומדויקת. שילוב של תמונות טובות עם עיצוב שמתאים לטון של בית העסק, כמו גם אפיון אתר והפיכתו לנגיש וברור – יובילו ליותר פניות מגולשים. נוסף לכך, המומחים יוכלו לבצע עבורכם, עיצוב לוגו לבניית אתרים. שילוב של לוגו יצירתי באתר, יספק תמונה מושלמת עבור הלקוח. 

שלב התוכן

השלב האחרון, הוא שלב התוכן. תכנים באתרי אינטרנט עליהם להתאים לנושא, להיות אינפורמטיביים ולשלב מילים נכונות, שיובילו את אתר האינטרנט שלכם, למקומות הראשונים בתוצאות החיפוש. כתבו או היעזרו בכותב תוכן איכותי שיודע כיצד לשלב בטקסטים מילות חיפוש נכונות, ובכך תוכלו לבצע קידום אורגני, שיהפוך את העסק שלכם לראשון בתוצאות החיפוש של גוגל. 

לסיכום, בחירה במקצוענים בבניית אתרים לעסקים, בחירת תוכן נכון וביצוע אפיון וקידום מעולים – כולם יאפשרו לכם אתר אינטרנט נגיש ומעוצב יותר, הגדלת פניות, לקוחות שיוצרים קשר ומחפשים שירותים ומוצרים, ומכאן גם הצלחה גדולה יותר עבור בית העסק.

דילוג לתוכן