רוצים לעבוד יחד?

studio@nekudots.co.il

Nekudots

סיגלית אמיתי-הנדרסון,
studio@nekudots.co.il
03-9398343

בחזרה למעלה

תרגום השפה המיתוגית של העסק לקד"מ יעיל

עיצוב מחברות ממותגות

בזירה העסקית התחרותית, הגולשים שלנו חשופים לפרסומים ולמסרים שיווקיים בכל רגע נתון. מלבד העובדה ש'הצפה' זאת יוצרת אנטיגוניזם מצד הצרכנים ולו אף מצד הלקוחות הפוטנציאליים המובהקים של בית העסק, הרי שעינם של הצרכנים עלולות לפספס את המסר לאור בליל המידע אליו הם חשופים.

אלמנט חשוב ומרכזי שעסקים רבים מפספסים, הוא השימוש באמצעים הקלאסיים והמתונים יותר בתחומי השיווק, אל עבר צורכי יחסי ציבור וקידום מכירות יעיל. מספיק שנשתמש בשפתו השיווקית של בית העסק שלנו ונטביע את חותמה על גבי מוצרים שונים, על מנת שנהדהד את יוקרתנו ונשכנע קהלים רבים לבדוק את מרכולתנו.

הדגשת הסממנים המרכזיים תוך הקפדה על עיצוב נקי

'כל המוסיף גורע' היא אמרה שבהחלט יכולה להלום היטב את עקרונות המיתוג אותם נבקש להטביע על גבי מוצרים שונים.

עקרונות מיתוג שכאלו יכולים להתכתב עם מגוון רחב של מוצרים שונים החל מאריזות מתנה, דרך עיצוב מחברות ממותגות ועד לעטים ומחזיקי מפתחות עליהם ניתן לערוך הטבעות וחריטות ייחודיות.

הדגש העיקרי אשר מקנה לכל מוצר מראה יוקרתי ויפהפה הוא השמירה על מראה נקי ופשוט. די בכך שנטביע את הלוגו של החברה, על מנת שהדבר ייתפש בעיני מקבלי מוצרי הקד"מ כיוקרתי ויפהפה.

לעתים קרובות, בעלי עסקים יבקשו לשלב מוטיב מסוים אשר יתקבע בתודעתם של מקבלי המוצרים, ועל-בסיס מאפייניו של המוצר אותו אנו ממתגים, נוכל להחליט אם לשלב גם מסרים כתובים קצרים או אלמנטים וויזואליים נוספים אשר יקנו ייחודיות מסוימת לפריט.

יצירת תחושה פרסונלית

אמנם נכון לומר שקידום מכירות אפקטיבי כרוך לרוב ביצירת תחושת דחיפות, אך את שפת המיתוג שלנו על גבי הפריטים השונים נוכל גם לאפיין יחד עם תחושה אישית עבור מקבל או מקבלת המוצר.

כך למשל, הטבעת חותם כי מדובר בעט עם חריטה בייצור מוגבל, תקנה למקבלי הפריט את התחושה כי הם אכן מחזיקים בפריט ממותג שלא ניתן למצוא אותו באופן תכוף.

הטבעת היבטים כאלו על גבי המוצרים וכל שכן פריטים המשמשים אותנו ביום-יום, יכולה לסייע רבות בהפצת תהודתו של בית העסק אל מול קהלים נוספים הנחשפים לאותו הפריט; דבר אשר יכול להגביר את הסקרנות כלפי המותג ובהתאמה להשפיע לחיוב על קצב המכירות.

יצירת חיבור רגשי

צרכנים רוכשים מוצרים הן מתוך צורך והן מתוך רגש, מתוך הסיפור ומתוך החוויה.

בעת שאנו מבקשים לשלב אלמנטים למיתוג העסק על גבי מוצרי קידום מכירות, הרי שניתן ליצור סיפור משכנע המתכתב יחד עם השפה של העסק.

שיתוף המסע, שיתוף הערכים של העסק דוגמת שקיפות והוגנות, ערכים ואף אתוס העומד מאחורי העסק. מבלי שהם שמים לב לכך, לקוחות מתחברים רגשית למותגים, וסביר הרבה יותר שכאשר אלמנטים שכאלו יתנוססו על גבי פריטים שונים, הרי שהם יגבירו את רצונם של הלקוחות הפוטנציאליים לבחור במוצרים או השירותים של העסק.

דילוג לתוכן