רוצים לעבוד יחד?

studio@nekudots.co.il

Nekudots

סיגלית אמיתי-הנדרסון,
studio@nekudots.co.il
03-9398343

בחזרה למעלה

טיפים מגניבים שיקפיצו את עיצוב האתר שלכם

טיפים לעיצוב אתר

הדור החדש של אתרים לא מפסיק להפתיע ולרגש כל גולש תוך כדי חיבור לסיפור המותג, לקונספט, לאסטרטגיה העסקית והשיווקית ולרצון ליצור את חוויית המשתמש הטובה ביותר.
זירת האתרים הדינאמית רוחשת חדשנות טכנולוגית אשר בשילוב חשיבה יצירתית, מפיקה תוצרים מעניינים ומיוחדים, שמאפשרים לממש חזון בעיצוב בלתי שגרתי ומרשים להפליא.
אם גם אתם מחפשים להוסיף את הטוויסט לאתר שלכם, הטיפים הבאים יעזרו לכם לשדרג וליצור תוצרים אינטרנטיים ממירים שמניעים לפעולה בעיצוב אטרקטיבי על פי כל החידושים העכשוויים:

סוד האנימציה

כחלק ממגמת המיקרו אינטראקציה, אינטראקציות קטנות שמציצות למשתמש מכיוונים שונים ולעיתים מפתיעות למדי, כמו כפתורים מרחפים או הנפשות מיוחדות, אפקטים מסקרנים, אפשר לראות תוספת של אנימציות שונות שבולטות במיוחד על רקע בעל עיצוב מינימליסטי ועל אחת כמה וכמה על רקע חלל לבן.
כמו כן, גרפיקה תלת ממדית, שמוסיפה עומק ועניין בחלקים שונים ברחבי האתר תוך שמירה על איזון שמופר על ידי הפתעות וריגושים קטנים בתלת ממד כמו גם סמנים מונפשים או כאלה שמשנים את צורתם. 

טיפוגרפיה קאסטום מייד

נושא הטיפוגרפיה זוכה להתייחסות עיצובית מעניינת באמצעות שימוש בגופנים בהתאמה אישית, שנוחים לקריאה ועם זאת, מייצרים עניין וויזואלי מתמשך באמצעות הפונטים האומנותיים והקומפוזיציה של השימוש בפונטים על רקעים שונים. כמובן שיחד עם זאת, הטיפוגרפיה נענית לתכתיבי הנגישות כדי לאפשר קריאה נוחה בהתאמה אישית. 

שילובים של קטעי וידאו

הוידאו הפך למלך אחרי הטקסט הסטטי שכבודו במקומו מונח ביצירת תוכן איכותי ודרך וידאו אפשר לייצר חוויה שלמה. עם התעצמות הוידאו, נהוג היום לשזור ברחבי האתר, בבאנרים בחלק העליון או התחתון או בבאנרים מרכזיים, אלמנטים של וידאו בין אם קטע מסרטון תדמית או סרטוני הדרכה וכן וידאו שמכניס אווירה ומפיח חיים, מציג מוצרים או אפילו מספר סיפור מעניין. 

גלילה מסוג פרלקס

טכנולוגיית פרלקס החלה להיות פופולארית מאוד בעיצוב אתרי אינטרנט ומאפשרת ממש כמו לספר סיפור באמצעות הגלילה שחושפת רבדים שונים של האתר ומייצרת מעין תנועה וריחוף של אלמנטים ביניהם לבין הרקע והאינטראקציה הנוצרת מפיחה חיים באתר. 

הסברים באינפוגרפיקה

דרך מיוחדת להעביר מסר שיווקי או לפשט תהליכים מורכבים היא באמצעות אינפוגרפיקה, שמחליפה תרשים סטטי בהצגת נתונים או הסברים בדרכים וויזואליות פשוטות יותר לעיבוד והבנה שתורמות גם לעיצוב הכולל של האתר, זאת כמובן באמצעות הדמיית נתונים. 

שימוש ב-AI

אין ספק שעם כניסה של הבינה המלאכותית לזירות הדיגיטל אפשר למצוא שימוש בבינה מלאכותית גם בעיצוב אתר וגם ככלי עזר למשתמש כמו כלי צ'אט בוט ועזרים שונים, תוספים קוליים ועוד אלמנטים שמאפשרים לייצר חוויית משתמש טובה יותר וגם ממירה.
אפשר באמצעות AI מסוג MOTION גם לייצר אנימציות שלמעשה מייצרות תגובה לאינטראקציה של המשתמשים והופכות את החוויה של המשתמש לשובבה וייחודית יותר מתמיד.

כפתורי CTA מיוחדים

הנושא של הנעה לפעולה הוא קריטי במיוחד באתרי סחר אלקטרוני אבל גם באתרי תדמית, שרוצים לייצר פניות ולידים ואפשר להבחין במגמה ברורה של בולטות והדגשה של לחצנים אלה בין אם באמצעות מסגרת מיוחדת, אפקטים מסוימים, מיקום הכפתורים בצד השמאלי של האתר היכן שלוכדים את תשומת לב המשתמש.

רוצים לאפיין אתר מעוצב וממיר? במיוחד להבין את הפונקציות החדשות בשילוב הטרנדים המובילים וכיצד ליצור עיצוב בהתאמה אישית לפי האסטרטגיה והצרכים תוך התייעצות עם מומחים.
מוזמנים לשאוב ידע, השראה וליהנות ממבחר טיפים באתר אתרים המרכז את כל הידע הרלבנטי היום עבור בוני אתרים על פי כל החידושים העדכניים > https://atarim.co.il/

 

דילוג לתוכן