רוצים לעבוד יחד?

studio@nekudots.co.il

Nekudots

סיגלית אמיתי-הנדרסון,
studio@nekudots.co.il
03-9398343

בחזרה למעלה

איך נבחר רעיון לעיצוב לוגו עבור מוצר חדש?

בחירת לוגו לעסק חדש

בחירת רעיון לעיצוב לוגו למוצר חדש היא משימה לא פשוטה.

יש כל כך הרבה גורמים שצריך לקחת בחשבון לפני שמתחילים לעצב אחד מהם, עד שלפעמים המשימה עשויה להיות מאתגרת ומורכבת מאוד. מחפשים רעיון ללוגו חדש? המשיכו לקרוא.

 

בחירת רעיון לעיצוב לוגו למוצר החדש אינה משימה קלה – אתם צריכים לחשוב מה המוצר, מה הוא מייצג, ומה אתם רוצים להעביר דרך עיצוב הלוגו שלכם.

בסופו של דבר, התהליך מרעיון למוצר אינו פשוט, מה שאומר שתצטרכו להשקיע זמן, מאמצים ומחשבה בעיצוב לוגו שיתאים וידייק את העסק שלכם או את המוצר, השירות וכולי.

אם כך, קבלו מאיתנו את הטיפים והדגשים הבאים שריכזנו עבורכם. 

המסע העסקי שלכם – תחנת עיצוב הלוגו 

אומרים שהתהליך מרעיון למוצר עוצר בכמה "תחנות" עיקריות, כאשר הראשונה שבהן היא תחנת עיצוב הלוגו.

ישנם כמה גורמים עיקריים שיש לקחת בחשבון כאשר בוחרים רעיון לעיצוב לוגו למוצר חדש. הגורם הראשון הוא קהל היעד.

הלוגו צריך להיות משהו שהקהל יכול להתייחס אליו וצריך להיות בו מסר שהוא יכול להבין במהירות.

לדוגמה, אם אתם מעצבים לוגו לצעצוע לילדים, אולי כדאי לשלב צבעים עזים וצורות ידידותיות וגלגלות בעיצובן.

הגורם השני הוא המוצר עצמו. הלוגו צריך לייצג את מה שהמוצר שלכם עוסק בו בצורה כלשהי.

אם אתם מוכרים מזון אורגני, אז אולי תרצו להשתמש בצבעים ובצורות טבעיים בעיצוב שלכם.

הגורם הנוסף הוא מה שהמתחרים עושים בתעשייה.

אם יש הרבה חברות אחרות בענף שלכם המשתמשות בלוגואים דומים, אז אולי תרצו ליצור משהו ייחודי ושונה ממה שנפוץ בתעשייה שלכם. 

טיפים לעיצוב לוגו המשדר את המסק העסקי הנכון 

הלוגואים הטובים ביותר הם פשוטים, בלתי נשכחים ונצחיים.

צריך להיות להם גם איזושהי סמליות שמייצגת את ערכי החברה או את הצהרת הייעוד העסקי של החברה.

סמליות זו יכולה להיות בצורה של צבעים, צורות, גופנים, תמונות או אפילו חיה מסוימת.

בימינו ישנם גם לוגואים הכוללים מרכיב עיקרי של דמות מצוירת, זו גם אופציה שיוצרת קליק ידידותי מאוד בשנייה עם קהל היעד. 

במילים פשוטות, לוגו טוב ישתמש בצבעים המתאימים לענף ולקהל היעד שלו.

לדוגמה: חברת בנייה יכולה להשתמש בירוק כי זה מסמל אקולוגיה ומניעת זיהום סביבתי, בעוד שמאפייה תשתמש בצבעי פסטל כמו ורוד וצהוב כדי לסמן מתיקות.

בין אם יש לכם עסק כזה או אחר, זכרו שפשטות היא המפתח. הלוגו לא צריך לכלול יותר מדי צבעים או אלמנטים.

הוא צריך להיות קל לקריאה והבנה במבט אחד. 

מה עוד חשוב לדעת בתהליך מרעיון למוצר ויצירת לוגו? חשוב להבין כי, יצירת הלוגו הנכון משמעותית בכל התהליך שנקרא מיתוג העסק.

ללא לוגו שמותאם נכון לרוח וסוג העסק, המיתוג לא יעשה את עבודתו גם הוא. 

 

דילוג לתוכן