רוצים לעבוד יחד?

studio@nekudots.co.il

Nekudots

סיגלית אמיתי-הנדרסון,
studio@nekudots.co.il
03-9398343

בחזרה למעלה

עיצוב לוגו שמתאים גם לכרטיס ביקור

בין אם מדברים על עיצוב לוגו למטרת מיתוג או עיצוב לוגו לאינטרנט וכן עיצוב לוגו לדפוס, זהו תהליך שיש לתת לו את הכבוד הראוי לו. עיצוב לוגו לכרטיס ביקור או לכל מטרה אחרת, הוא צעד שיווקי שעשוי להשפיע עליכם עסקית וכלכלית, בואו נדבר על זה יותר לעומק. 

לוגו הוא חלק חשוב ובלתי נפרד מהמותג שלכם. הוא מייצג את החברה ואת ערכיה, אבל גם משקף ומבטא את המסר השיווקי שלכם. לוגו יכול להיות תמונה בודדת או שילוב של תמונות, טקסט או צורות. ישנם סוגים רבים ושונים של לוגו, כאשר בימינו אפשר לבנות לוגו בעזרתם של מעצבים גראפיים או בעזרתן של אפליקציות שונות ליצירת לוגו. 

לוגו בעזרת אפליקציה או מעצב גרפי? 

לוגואים צריכים להתאים גם לכרטיסי ביקור, כדי שיהיה קל לאנשים לזהות מי אתם ומה אתם עושים. אם תבחרו להסתייע במעצב גרפי ליצירת הלוגו, הוא יוכל לייעץ לכם בכל דבר, החל מבחירת סוג עיצוב הלוגו הנכון ועד כיצד לוודא שהוא ייראה טוב בכרטיס ביקור.

כל מעצב גרפי יגיד לכם, שעיצוב לוגו הוא אחד ההיבטים החשובים ביותר במיתוג החברה. לוגו צריך לשקף את האישיות והסגנון של החברה, בעוד שהוא נעשה לרוב על ידי מעצבים מקצועיים, למרות שיש בימינו גם אפליקציות ליצירת לוגו בקלות. זכרו, עיצוב לוגו הוא חלק מהותי באסטרטגיית השיווק. וככזה, כדאי להשקיע בו ולהסתייע במעצב גרפי מוכשר. 

יש לעצב לוגו מתוך מחשבה על הדברים הבאים

הלוגו צריך ואמור לשקף את זהות החברה או שם המותג שלכם, בעוד שהוא חייב להיות מזוהה על ידי אנשים שרואים אותו בפעם הראשונה. בפועל, זה מה שאמור לגרום לאנשים לקשר את הלוגו אליכם או לתחום העיסוק שלכם. לפיכך, העיצוב של לוגו לא עוסק רק במה שרואים, אלא גם באופן בו מרגישים לגביו. 

מטבע הדברים, צריך לקחת בחשבון פקטורים כמו הצבעים, הרקעים והגופנים המשמשים בעיצוב, הם כולם מרכיבים חשובים באופן שבו הלוגו מרגיש לצופה. במילים פשוטות, העיצוב צריך להיות אטרקטיבי, הוא צריך לייצג את המותג של החברה והוא צריך להיות מובן.

עד כמה עיצוב לוגו הוא חלק בלתי נפרד ממיתוג?

אין ספק בכלל, עיצוב לוגו הוא אחד הנדבכים החשובים ביותר של מותג. הוא משמש כדי ליצור רושם על הלקוחות והוא משמש גם למטרות מיתוג. סמלים משמשים להבדיל בין החברה למתחרותיה, לזיהוי חברות ולוודא שהלוגו של החברה ייחודי בשוק.

עיצוב לוגו הוא חלק חיוני במיתוג. זה הדבר הראשון שאנשים רואים, וזה יכול להגיד הרבה על החברה. הלוגואים הטובים ביותר הם אלו שמעבירים את הערכים והאישיות של המותג באמצעות העיצוב שלהם בשניות בודדות. אם לקוח מסתכל על הלוגו ומבין אותו רק לאחר מספר דקות, יש כשל מסוים בעיצוב של הלוגו כנראה. החיבור בין הלוגו למותג שלכם אמור להיעשות במיידי. בסופו של דבר, עיצוב לוגו הוא חלק בלתי נפרד ממיתוג מכיוון שהוא נותן את הטון לאופן שבו אתם רוצים שהחברה תיתפס על ידי הלקוחות. מוזמנים לבצע עיצוב והדפסת כרטיסי ביקור בפרינטפיקס.

דילוג לתוכן