רוצים לעבוד יחד?

studio@nekudots.co.il

Nekudots

סיגלית אמיתי-הנדרסון,
studio@nekudots.co.il
03-9398343

בחזרה למעלה

חשיבותו של מוניטין 

מוניטין 

כל עסק שמכבד את עצמו ואת לקוחותיו, מעוניין לבנות מוניטין גבוה, אשר ילווה אותו לאורך שנים רבות. חשיבותו הרבה של הרזומה של החברה מדרבנת את בעלי העסק לבצע פעולות שונות אשר כולן תיצורנה יחד פאזל איכותי הכולל את כל הפעילויות בחברה. צעד זה אינו עניין של מה בכך והחברה אמורה לקבץ את כל התותחים שלה כמו היועץ העסקי, איש האסטרטגיה, האחראי על השיווק הדיגיטלי העיצוב הגרפי, בניית המותג ועוד. בסיעור מוחות בהשתתפותם של כל הצדדים, אפשר לקדם את התהליכים הנחוצים כדי ליצור את המוניטין הכול כך חשוב. 

אחד הצעדים הראשונים לשם כך הוא הקמה של אתר אינטרנט יוצא דופן באיכות התכנים, בנראות הוויזואלית שלו ובעובדה שהשפה הממותגת נראית בכל מקום. לשם כך בוחרים איש מקצוע מהשורה הראשונה שהוא מומחה בנושא של בניית אתרים לעסקים. המשימה שלו היא לאפיין את הפעילות המגוונת של העסק, ליצור את הקטגוריות החשובות ביותר שיהיה בהן מידע רב ולגולשים יהיה קל לעבור במהירות בין הקטגוריות השונות כדי להעשיר את הידע שלהם. עיצוב הוא חלק אינטגרלי וחשוב בשלב של בניית האתר כיוון שהמראה שכולל גוונים שהם צבעי הלוגו יסחפו את הגולשים להיכנס לאתר ולאחר מכן להישאר בו פרקי זמן ארוכים אם הנתונים מסקרנים אותם.

ניהול מוניטין 

ככל שהמידע באתר הוא מקצועי יותר, כך הדבר מעלה את רמת מוניטין החברה. הגולשים מתרשמים מאד ממאמרים רוחביים מקיפים ומקצועיים, אשר עוסקים בתחום העיסוק של החברה. בדרך זו הם מחכימים ומגלים דברים רבים שלא ידעו עליהם כלל ולכן הם מלאי סקרנות ויושבים מרותקים לכל שבב של מידע. לאחר מכן קו החשיבה של הגולשים הוא שמדובר בחברה עוצמתית אשר מבצעת פעילויות ייחודיות שהם לעילא ולעילא. 

חוות דעת באינטרנט 

הישראלים אוהבים מאד להביע את דעותיהם ולכן רבים מהם כותבים ברשת חוות דעת שהן בדרך כלל חיוביות על הפעילות של העסק. בדרך זו מחזקים את המותג, מעלים לרמה גבוהה יותר את רמת מוניטין שלו. כדי להעמיק זאת יוצרים פרופיל מרשים ברשתות החברתיות המובילות כמו אינסטגרם, לינקדאין ופייסבוק. הרזומה המרשים וההמלצות שנראות במקומות שונים מעלים את קרנה של החברה.

המטרה במסגרת זו היא למנוע ככל האפשר פרסומים שליליים על החברה, אשר עשויים לפגוע בה ולכן פותרים זאת בדרכים שיווקיות שונות.

חיזוק המותג 

קיימות כמה דרכים כדי לחזק את המותג, כמו לדוגמה להגביר את כמות הפעמים שבהן הוא מופיע במקומות שונים על פני האתר, כמו כן פרסום של תכנים איכותיים שבהם מופיעות מילות המפתח הנפוצות ביותר וכך דבר זה מקדם את מיקומו של האתר המקצועי והוא מגיע לאחר המקומות הראשונים בעת החיפוש במנוע החיפוש של גוגל. מיקסום של כל הפעולות הללו יחד מעלה את רמת מוניטין העסק דבר שמוביל להגעתם של לקוחות נוספים. 

דילוג לתוכן