רוצים לעבוד יחד?

studio@nekudots.co.il

Nekudots

סיגלית אמיתי-הנדרסון,
studio@nekudots.co.il
03-9398343

בחזרה למעלה

מיתוג בתוצאות החיפוש: כל מה שצריך לדעת

כל אחד מבין שאם הוא פותח עסק הוא צריך גם למתג אותו. המיתוג למעשה הופך את העסק למשהו בולט וברור יותר וגם ממוקד הרבה יותר. המותג מלווה את כל מה שהעסק מייצר ובעיקר הוא יופיע על כל מוצר שיווקי של העסק. אם זה למשל כרטיסי הביקור של העסק, השקיות של העסק דפי הפרסום של העסק, הדואר האלקטרוני של העסק, הדף העסקי של העסק וכן הלאה.

המותג הוא חלק ממש חשוב שהופך לסמל שהלקוחות לומדים להכיר ולומדים לזהות וכך העסק גם ישווק את עצמו בצורה הרבה יותר טובה וגם הרבה יותר קלה כשהמותג בעצם כבר יעשה את העבודה.

איך ממתגים את העסק?

אז החלטתם ליצור לעצמכם מותג או לחילופין לחדש מותג ישן. המותג בגדול כולל את הלוגו של העסק כאשר עיצוב לוגו מרשים ויפה יעשה את העבודה. על כן חשוב לבחור לוגו בצבעים המתאימים לקונספט של העסק, חשוב לבחור פונט ייחודי שיתאים למה שהעסק מבקש לייצג וכך גם האיור או הצורה שילוו את הלוגו חייבים גם כן להיות מתאימים למה שהעסק מבקש למכור או לשווק.

חשוב להבין שככל שהלוגו שלכם יהיה מושקע יותר ומרשים יותר הרי שהוא ידבר בעד עצמו והעסק יקבל את הקידום האוטומטי הודות לכך.

תוצאות החיפוש בגוגל גם מתרשמות מהמיתוג

גוגל הוא זה ששופט את העסק שלנו לשבט או לחסד. כולנו יודעים שגוגל הוא זה שמחליט איזה תוצאות חיפוש להעלות ולקדם ואיזה מהם להוריד למטה. חשוב להבין כי כדי לשכנע את גוגל צריך לעבוד קשה ובצורה מאד ספציפית. כי לגוגל יש את הכללים שלו ויש לו את הטעם שלו וכדי לשכנע את גוגל צריך לעבוד קשה.

נהוג לומר שאת גוגל צריך להאכיל בכפית ובמקרים רבים גוגל לא ממהר להשתכנע. אז כאן חשוב להבין כי ככל שתשקיעו יותר ותשימו לב יותר למיתוג של העסק, הרי שתרוויחו את היתרון ואת מציאת החן בעיני גוגל.

המומחים שמקדמים את האתר שלכם

אתר חייב קידום. את זה כולם יודעים. אי אפשר להסתפק רק במיתוג או בעיצוב המרשים של העסק. אז כדי שהאתר אכן יעבוד כמו שצריך, חשוב לדאוג גם לקישורים שיגרמו לגוגל להבין כי מדובר באתר מכובד ושווה. כל הנושא של החלפת קישורים שיוצרים קישורים לאתר משדרגים את המיתוג של האתר ומעלים אותו לרמה גבוהה הרבה יותר. 

אתר כזה מקבל קידום גבוה מצד גוגל הוא אתר שהוא מצליח להגיע הרבה יותר גבוה.

אין ספק ששווה להשקיע בקידום ובמיתוג של האתר וליהנות בעקבות זה מאתר שיצליח להגיע הרבה יותר רחוק.

אך לשם כך חשוב להיעזר באנשי מקצוע על מנת שהתוצאות תהיינה הכי יעילות, הכי מהירות וגם הכי אפקטיביות.

דילוג לתוכן