רוצים לעבוד יחד?

studio@nekudots.co.il

Nekudots

סיגלית אמיתי-הנדרסון,
studio@nekudots.co.il
03-9398343

בחזרה למעלה

עיצוב ומיתוג מחדש – זה מה שאתם צריכים

תמונה הממחישה עיצוב אתרים

הרבה עסקים נפתחים בכל יום וביחס כמעט שווה יש הרבה עסקים שנסגרים. אנחנו עדים לכך כי יותר ויותר בעלי עסקים שנסגרים עושים את זה בגלל ניהול כושל לא של העסק עצמו אלא של השיווק של העסק. כלומר, שהם לא הצליחו להסביר להמון העם וללקוחות כי יש להם משהו טוב למכור ויש להם שירות ששווה לקבל אותו דווקא מהם. 

אם נבדוק את הנושא לעומק נגלה כי העולם השיווקי למעשה נמצא כיום רק ברשת. הרשת היא זו שמארחת את כל אתרי האינטרנט ושם מחפשים אותם הלקוחות. אתר שנראה טוב, שיורת שמושך, עסק שמצליח לסחוף אליו את הלקוחות כאשר כל זה עדיין במסגרת ובפורמט הווירטואלי, הוא העסק שאכן יצליח יותר בפועל.

אז זו בדיוק הסיבה שאנחנו ממליצים לכל אחד להשקיע דווקא באתר של העסק ובשיווק הנכון שלו, ואת זה לצד ההשקעה בעסק עצמו. כי בלי שיווק מקצועי ובלי אתר מושך ומוקדם היטב, העסק לא יכול להגיע לשום מקום. ויעידו העסקים הרבים שנסגרו ונסגרים כל הזמן.

ממתגים את העסק מחדש

אז אם הגעתם לנקודת זמן כזו אשר בה אתם חשים שהעסק שלכם רק מתחיל לשקוע והוא נאבד מהאפקטיביות שלו אתם צריכים להתחיל לחשוב על מיתוג מחדש של העסק. זה אומר, שעליכם לפנות אל אשי מקצוע שייטיב לערוך עבורכם את המיתוג בצורה עדכנית יותר, מושכת יותר וכמובן כך גם אפקטיבית יותר. ככל שהעיצוב שלכם יהיה מושקע יותר, כך הוא גם יהיה מושך יותר ומוצלח הרבה יותר.

אז בדיוק לשם כך אנחנו כאן.

מיתוג ועיצוב – זו המומחיות שלנו

אנחנו מבינים שבל מה שקשור לקידום של האתר, צריך להשקיע הרבה ולא רק בעיצוב של האתר. כי קידום של העסק דורש שירות של מקדם אתרים בגוגל שידאג לכך שהאתר יוכל להגיע להצעות הראשונות של גוגל ויצליח לסחוף יותר ויותר לקוחות. ברגע שיש  קידום מקצועי הנעשה על ידי אנשי מקצוע מומחים בתחום הרי שהאתר אכן מצליח לטפס ולהגיע רחוק יותר הודות להשקעה הנכונה והמקצועית.

יחד עם זאת, האלף בטית של כל אתר זה גם העיצוב שלו והמיתוג שלו. אם האתר לא יהיה יפה מבחינה ויזואלית ועיצובית, אם האתר לא ימשוך את העין ולא יהיה מסקרן עבור הגולש, אז גם אם הוא יהיה ממוקם גבוה הוא עדיין לא יצליח לעשות את העבודה והוא לא יהיה מוקדם באמת.

האמת היא שגם גוגל לא ממש יתייחס לאתר שהוא לא נראה טוב בגלל שזה גם כן אחד הפרמטרים הבסיסיים לקידום של אתר שיהיה ברמה גבוהה גם לטעם של גוגל.

על כן, אם אתם אכן רוצים לצאת לדרך חדשה שתהיה מולחת יותר ותתחבר לטעם של גוגל, השקיעו קודם כל בעיצוב שלכם ובמיתוג שלכם. זה מה שיעשה את העבודה.

דילוג לתוכן