רוצים לעבוד יחד?

studio@nekudots.co.il

Nekudots

סיגלית אמיתי-הנדרסון,
studio@nekudots.co.il
03-9398343

בחזרה למעלה

למה מיתוג חשוב גם לעסק קטן?

יש המון עסקים קטנים שחושבים לא נכון ובטוחים שמיתוג מיועד רק לעסקים גדולים עם תקציבי ענק.  בפועל, למיתוג יש תפקיד מרכזי והוא חשוב לכל עסק, לא משנה אם מדובר על עסק קטן או עסק גדול. מיתוג מעלה את ערך העסק, נותן מוטיבציה לעובדים, תורם לגיבוש וכמובן מסייע למשיכת לקוחות חדשים. אנחנו מזמינים אתכם להמשיך בקריאה ולקרוא על 5 סיבות שיעזרו לכם להבין למה חשוב מאוד להשקיע במיתוג. מוכנים? אנחנו מתחילים!

סיבה מס' 1 – מיתוג יוצר אמון

השירותים או המוצרים שאתם מוכרים בעסק, יכולים להיות איכותיים וכאלה שזקוקים להם. במידה ותשקיעו במיתוג נכון, הלקוחות שלכם יפתחו אמון ויחזרו אליכם פעם אחר פעם. כמו כן, הם גם ימליצו על העסק שלכם ללקוחות אחרים.

סיבה מס' 2 – מיתוג מניע לפעולה

חשוב מאוד לבנות את המיתוג הנכון ומדוע? כי המטרה של בעל העסק היא לגרום לאנשים לרכוש את המוצרים והשירותים שהוא מציע. עיקר המיתוג הוא הלוגו של העסק. הוא צריך להיות מעוצב בצורה מקצועית והכי חשוב הוא צריך להעביר את המסר המתאים ללקוח. הלוגו יופיע באתר האינטרנט של העסק, בכרטיסי הביקור, בנייר המכתבים, בחשבוניות, במעטפות ועוד. 

סיבה מס' 3 – מיתוג ושיווק

יש קשר ישיר בין השיווק למותג עצמו. כל בעל עסק צריך לבחון איזה ערוצי שיווק יתאימו עבור העסק שלו וזאת כמובן גם בהתאם לקהל היעד אליו הוא פונה. על החומרים השיווקיים, יש גם להטמיע את הלוגו. לדוגמה, על פליירים, על מגנטים, על פולדרים ועוד.

סיבה מס' 4 – מיתוג מספק מוטיבציה לעובדים

גם אם מדובר על עסק קטן הכולל מספר עובדים, מומלץ להשקיע במיתוג וזאת על מנת לגרום לעובדים להתחבר למטרות העסקיות ובכלל לחזון של העסק. הרי העובדים הם חלק בלתי נפרד בכל הקשור להנעת העסק קדימה. לדוגמה, הוסיפו הדפסת חולצות לעבודה וכך העסק ייראה הרבה יותר מקצועי ורציני וכמו כן אתם תראו לעובדים שלכם שאתם סומכים עליהם שהם טובים ויכולה לשקף בצורה נאמנה את אופי העסק וגם את איכות העסק. 

סיבה מס' 5 – מיתוג יכול לייצר הכנסות

אתם יודעים מה אומרים? הפרסום הכי טוב הוא פרסום מפה לאוזן. זאת סיבה מצוינת להשקיע במיתוג ובפרט בלוגו שיהיה בולט, מעוצב ומדויק לעסק. כאשר השם של העסק והלוגו יהיו זכירים, הרי שהלקוחות המרוצים, יהפכו למשווקים לכל דבר ויספרו עליכם לאחרים. כך אפשר להגדיל משמעותית את ההכנסות בעסק.

שורה תחתונה

אל תזלזלו בכל הקשור למיתוג העסק. הוא יעשה פלאים לא רק לעסק גדול אלא גם לעסק קטן. השקיעו כמה שנדרש וכמובן בהתאם לתקציב הכספי שאתם יכולים לעמוד בו בהצלחה, התייעצו עם אנשי מקצוע שיש להם ניסיון בתחום ולאחר מכן, אנחנו בטוחים שתקצרו את הפירות.
שיהיה בהצלחה!

 

דילוג לתוכן