רוצים לעבוד יחד?

studio@nekudots.co.il

Nekudots

סיגלית אמיתי-הנדרסון,
studio@nekudots.co.il
03-9398343

בחזרה למעלה

כל מה שחשוב שתכירו על עולם המיתוג

כדי שהעסק שכה חשוב לכם ישרת הרבה לקוחות ויספק הרבה פרנסה חשוב להעמיק את המוניטין שלו. כל מה שחשוב שתכירו על עולם המיתוג מרוכז בידי אנשי מקצוע אשר עוסקים בתחום הפרסום והם בונים אבן על אבן כדי להעניק לעסק את המיתוג הנחוץ לו.

החשיבות למיתוג היא גבוהה ויכולה לקבוע את מספר הלקוחות המבקשים את השרות. מיתוג נכון יגרום ליצירת אמון בעסק, לחזור ולהשתמש בשרותי אותו עסק ולהמליץ עליו ללקוחות חדשים.

מיתוג ככוח הנעה פנימית

מיתוג חשוב גם ללקוחות וגם לעובדים. המיתוג יוצר אחוות יחידה המעניקה מוטיבציה והנעה פנימית לכל העובדים. כאשר לעובדים יש חיבור למקום עבודתם, הם אנשי השיווק הטובים ביותר עבור החברה. עובדים המקבלים מהחברה חולצות עם לוגו העסק מרגישים גאים במקום עבודתם.

לוגו

לוגו הוא תמצית גרפית שמשקפת את הרעיון והאופי של עסק מסוים, הלוגו הוא בלעדי רק לעסק עצמו והוא מבדיל את העסק ממתחריו. לוגו מדויק ותמציתי מצליח להעביר את המסר בחלקיק השנייה ונשמר בזיכרון. הלוגו צריך לגרום לאנשים להימשך לעסק ולשקף את המסר של העסק. הלוגו צריך ללוות את העסק בכל מקום שבו מופיע שם העסק. לוגו מושקע וברור משקף עסק יוקרתי ואיכותי.

לוגו של חברת סיעוד צריך לשקף את החלק החם והטיפולי שבו. מסיבות אלה חשוב מאד להשקיע בלוגו שמכין מעצב גרפי מיומן של משרד פרסום איכותי.

מיתוג ככוח מניע

כל מה שחשוב שתכירו על עולם המיתוג בנוי מכמה חלקים שחשוב להשקיע בהם מחשבה. המיתוג של העסק בא במטרה לגרום לאנשים להימשך לעסק ולהשתמש בשרותיו או לקנות את מוצריו.

כאשר משתמשים במיתוג לשווק את העסק, יש לפנות ללקוחות פוטנציאלים ולא להתפזר יתר על המידה. הלקוחות צריכים להכיר את מיתוג העסק ולמשוך את הלקוחות פעם אחר פעם. הלוגו הממותג הוא סימן ההיכר של העסק.

מיתוג מושך לקוחות

פרסום מעולה אשר מלווה במיתוג ובלוגו בולט ומתאים, יוצרים יחד את התדמית ואת המוניטין שנבנה לאורך שנים. מיתוג ולוגו מינימליסטים עוזרים ללקוחות מרוצים לזכור אותם ואז קל יותר להפיץ את שבחיו של העסק. מיתוג על שקיות ועל אריזות בהחלט מסייעים לפרסום נרחב. בעסק הבנוי מלקוחות מזדמנים או קבועים חשוב מאד לשמור את הקשר עם הלקוחות. העסק חייב להעביר מסר ברור ומשכנע מדוע לבחור בו. היום רוב הקניות והבחירות נעשות באינטרנט ולכן חשוב ליצור רגש חיובי וסיבה משכנעת מדוע לקנות מהעסק שלך, או מדוע להשתמש בשרותיו.

בעסק שמעניק שירותים לאנשים סיעודיים לדוגמה, יש צורך להשתמש יותר ברגש כדי לשכנע מדוע כדאי להשתמש בשרותיו של עסק זה. המיתוג צריך לאפיין את העסק שמספק מטפלים אחראיים בייחוד בתקופת הקורונה שידעו לשמור על בני הגיל השלישי.

דילוג לתוכן