
סטודיו לעיצוב גרפי מתמחה בכל מיני שירותים בהם, יצירת מוצרי גרפיקה, יצירת תדמית טובה וחיובית על החברה או העסק, יצירת מיתוג עסקי ועוד.
במסגרת תהליך מיתוג עסקי, יש אפיון והגדרה של קהל היעד, בנייה של המסר השיווקי, יצירת לוגו, בניית אתר, בניית דפי נחיתה עיצוב קטלוגים וחוברות, פנקסים ועוד.
למה חשוב לבחור סטודיו לעיצוב גרפי שיהיה מקצועי וגם איכותי?
משום שכך יהיה אפשר להגדיל את המכירות והרווחים של העסק או החברה וכל זאת על ידי העברת המסר השיווקי בערוצי הפרסום השונים.
לפני שאתם סוגרים פרויקט עם סטודיו לעיצוב גרפי, יש לבדוק כמה שנות ניסיון יש לאנשי הצוות המועסקים בו, האם יש ידע ומומחיות בתוכנות עיצוב, מהי מידת המומחיות שיש לכל אחד מאנשי הצוות, האם יש להם תעודה מקצועית ועוד.
מלבד זאת, יש גם לבקש לראות תיק עבודות. כך יהיה אפשר להבין את סגנון העיצוב ולראות אם הוא אכן תואם או לא תואם לאופי העסק או החברה.
כמה מילים על עיצוב לוגו
יש תחרות גדולה בין עסקים וחברות ועל כן, כל הזמן צריך למצוא דרכים חדשות על מנת שיהיה אפשר לבלוט מעל המתחרים בתחום.
על מנת לבלוט, אפשר להשתמש במיתוג עסקי. למעשה, כך אפשר לייצר זהות עסקית שתבדל את העסק או החברה מהמתחרים.
בתהליך המיתוג העסקי, יש לעיצוב לוגו חשיבות גדולה.
הלוגו נותן את הרישום הראשוני. יש כל מיני סוגים של לוגואים.
לדוגמה, לוגואים שלא מכילים טקסט אלא רק אלמנטים גרפיים, לוגואים שמכילים את שם החברה ולהם מצורף גם אלמנט גרפי ועוד.
כמה מילים על תיאום ציפיות בין המעצב הגרפי ללקוח
חשוב מאוד שיהיה תיאום ציפיות.
יש להגדיר את קהל היעד, את המטרות ויש כמובן גם לאפיין את המוצרים והשירותים שהעסק או החברה מספקים.
לאחר מכן, יש לבחור את החומרים השיווקיים המתאימים.
למעשה, המעצב הגרפי צריך ללוות את הלקוח מתחילת התהליך שהוא יצירת התדמית של העסק ועד לפיתוח וגם להדפסה של החומרים השיווקיים שנבחרו.
כמה מילים על בנייה ועיצוב אתרים
סטודיו לעיצוב גרפי יהיה גם אחראי על בניית אתר ללקוח.
האתר צריך להיות בדגש על חווית משתמש ולכלול תפריטים קלים לתפעול, הבלטה של כפתורים או פעולות שצריך לבצע באתר, הנעה לפעולה ועוד.
על כן, חשוב מאוד לבחור בסטודיו מקצועי, שעושה שימוש בסטנדרטים גבוהים הבאים לידי ביטוי בעיצוב ובשימוש בתוכנות מחשב מתקדמות.
כך התוצאה שתתקבל תהיה מקצועית ואיכותית.
שיקולים לבחירת סטודיו לעיצוב גרפי
להלן השיקולים שיש לקחת בחשבון:
- מחיר – אם הציעו לכם שירותי עיצוב במחירים מוזלים, כנראה שמדובר על סטודיו שאנשי הצוות המועסקים בו, אינם מקצועיים כל כך.
לגבי המחיר, הכי טוב יהיה לקחת הצעות מחיר מכמה מקומות ולבצע השוואת מחירים. כך יהיה אפשר להעריך את המחיר הממוצע המבוקש על השירות. - המלצות – אם יש לכם קולגות או מכרים שנעזרו בשירותי סטודיו לעיצוב גרפי, הכי טוב יהיה לפנות אליהם ולבקש המלצות.
במידה ואין לכם כאלה,תמיד תוכלו לקרוא המלצות בכרטיסי העסק המופיעים בגוגל וכמו כן ברשתות החברתיות. - תיק עבודות – אין כמו לצפות בתיק עבודות.
כך תוכלו לדעת אם אתם מתחברים לסגנונות העיצוב של הסטודיו או לא.