רוצים לעבוד יחד?

studio@nekudots.co.il

Nekudots

סיגלית אמיתי-הנדרסון,
studio@nekudots.co.il
03-9398343

בחזרה למעלה

הדרך הנכונה לעצב את האתר שלכם

בימים אלו אתם עמלים על הקמת אתר חדש לעסק שלכם, ומתבלטים איך לעצב אותו? הגעתם בדיוק למקום הנכון.
עיצוב אתר יכולה להיות משימה מאתגרת, אבל לא עם עושים אותה כמו שצריך.

בשביל לעצב אתר, יש צורך בשליטה במערכות האתרים, בתחום העיצוב, או שתוכלו לחבור למעצב, חברת בניית אתרים או סוכנות פרסום שתעשה את המלאכה עבורכם. בשביל לעשות קצת סדר בבלגן, הכנו לכם מדריך עם כל המידע החשוב שתדעו על הדרך הנכונה עבורכם לעיצוב האתר.

שליטה בתוכנות עיצוב ובניית אתרים

שליטה בתוכנות עיצוב מאפשרת לכם לעצב את האתר לפי רצונכם. אתם מכינים את העיצוב של האתר, ולאחר מכן צריך להטמיע את העיצוב בעזרת מתכנת.

ידע זה לא מחייב אתכם למעצב מסוים שיעשה לכם את העיצוב.

יש גם אתרי אינטרנט שחוסכים את השליטה בתוכנות עיצוב המוכרות, כמו: CANAVA. אתר זה מאפשר לעצב תמונות, סרטונים ועוד. בנוסף, האתר מתאים את עצמו לגדלי הפלטפורמות של הרשתות החברתיות, לדוגמה: גודל שטח של הרקע בפרופיל הפייסבוק.

לאתרים אלו יש גם מנויי PRO שמאפשר ליהנות מעוד שירותים והורדת תמונות ללא הגבלה.

השכרת שירותיו של מעצב ומתכנת

במידה ואתם לא אנשי עיצוב ולא אנשי תכנות, אתם יכולים להיעזר בשירותיהם של אנשי מקצוע. מעצבים ומתכנתים לאתרים הם אנשים אשר עוסקים בנישה ובעלי ידע מקצועי. הם צריכים להכיר את התהליכים שיש לעבור מאפיון עיצוב האתר ועד להטמעת עיצובו בקוד האתר.

כאשר מעצב אתרים מכין אתכם אפיון לעיצוב האתר הוא חייב לעבור על הפרטים הקטנים: צבעים, גודל פונט, רווחים פנימיים וכך הלאה. תדאגו לכך שהמעצב מתייחס בעיצוב לנגישות האתר וחווית משתמש. חלק מעיצוב ותוכן זה מתבסס על חווית הגולש. זהו פרמטר חשוב בקידום ועיצוב אתרים.

מתכנת אתרים, הוא בדרך כלל בונה אתרים, שמכיר את כל הפלטפורמות לבניית אתרים, סוגי אתרים ואילו שפות קידוד צריך.
בשלבי אפיון האתר על המתכנת לשבת איתכם לתכנון סוג האתר, כמה עמודים וכו'. ככה בונים בריף חכם לאתר ומדייקים את מטרת הקמת האתר.

השכרת שירותיה של חברת בניית אתרים

השכרת שירותיהן של חברות לבניית אתרים, היא אופציה יותר פופולרית משכירת אנשי מקצוע בודדים. לחברת בניית אתרים יש מעטפת של שירות וכל האנשים שצריך בשביל להקים את האתר האולטימטיבי עבורכם.

חברות אלו יעברו את כל התהליכים מא' עד ת', ידאגו לעדכן אתכם במה שצריך עד לרגע עליית האתר וגם לאחריו.

לפני ההחלטה לעבוד עם חברה לבניית אתרים, בדקו שהיא אמינה דרך לקוחות ממליצים, ערכו איתם פגישה פרונטלית בשביל לבדוק את הכימיה. השוו מחירים של כמה חברות כדי שתמצאו את האחת שתתאים בול לתקציב שלכם.

אל תתפרשו באיכות החברה שאתם שוכרים, האתר הוא הפנים של העסק, ולכן חשוב להשקיע בו.

לסיכום, זכרו שיש כמה דרכים לעצב אתרים, כל בית עסק בוחר לפי יכולותיו את האופציה הנכונה עבורו.  

דילוג לתוכן