רוצים לעבוד יחד?

studio@nekudots.co.il

Nekudots

סיגלית אמיתי-הנדרסון,
studio@nekudots.co.il
03-9398343

בחזרה למעלה

4 טיפים ליצירת כרטיס ביקור מנצח

שחזרו לרגע את הסצנה הבאה בה בוודאי פגשתם אי אלו פעמים במהלך אינטראקציות עסקיות: קולגה או לקוח פוטנציאלי מבקש לשמור אתכם על קשר ואתם מעוניינים להעביר לו את הפרטים שלכם. על מנת לעשות זאת, אתם שולפים את כרטיס הביקור שלכם – סימן ההיכר עם העסק שלכם, שיזכיר לאותו מתעניין מה בדיוק אתם עושים, מה הכוח שלכם ויניע אותו לפעולה – ליצור אתכם קשר בכל עת.
אין ספק שלכרטיס ביקור יש השפעה רבה על מיתוג העסק והוא אמור לבטא את העוצמה, הייחוד, האופי של העסק בשילוב קהל היעד אליו אתם פונים ולכן, חשוב להשקיע באפיון ובעיצוב שלו חשיבה אסטרטגית ועיצוב מקצועי ליצירת מוצר מנצח שתשמרו תמיד אתכם ותשלפו בעת הצורך.

לפניכם 4 עצות ליצירת כרטיסי ביקור אולטימטיביים בהתאם לאלמנטים שמבדלים אתכם או הרושם שתרצו ליצור באמצעותם:

בחרו גוון וצורה בהתאם לפעילות העסקית

חשוב מאוד שהכרטיס יתקשר את האופי והמהות של העסק שלכם בצורה הטובה ביותר כבר ברושם הוויזואלי ועוד לפני שמישהו העמיק וקרא מה כתוב עליו. לכן יש לתכנן היטב את פלטת הגוונים והמוטיבים והמאפיינים כולל הצורניות של הכרטיס.
מבחינת גוונים – החליטו האם תרצו שהכרטיס ישדר קצביות וקלילות ונועזות או להפך – סולידיות ופורמאליות, גוון לבן קלאסי או כתום עז ויצירתי, אדום חושני, ירוק שמחובר לטבע.
חשבו על הצורה שלו – האם הוא יהיה בצורה בהשראת סמל או מוטיב המזוהה עם העסק למשל, צורת ספר לסופר או גלגל למי שעובד בתעשיית הרכב.

הוסיפו אלמנטים שמעבירים את המסר

אילו איורים או אייקונים יהיו על גבי הכרטיס כך שיטיבו לבטא ביצירתיות את מה שאתם עושים? למשל, לוח מטרה עם חץ במרכז לכך שאתם ממוקדים, קובייה הונגרית לחשיבה יצירתית, שיער שופע למעצב שיער וכדומה.
חשבו איך הצבעוניות ביחד עם האלמנטים והצורניות של הכרטיס משולבים כך שהכרטיס מקורי וייחודי אך גם מזוהה עם הפעילות העסקית שלכם כדי שברגע שתציגו אותו מי שמקבל אותו מכם יבין בדיוק מה אתם עושים.

שימו לב שטקסטים ופונטים נפגשים בשילובים הנכונים

אין ספק שלבחירות העיצוביות של עיצוב כרטיס/י ביקור עוצמה רבה. חשוב שיהיו פונטים שיהיה קל לקרוא גם מרחוק ויהיו ברורים לקריאה ומצד שני, יהיו יצירתיים או יתאימו לסוג הפעילות שלכם. כך גם לגבי הטקסטים – מה תבחרו להציג על גבי הכרטיס ובאיזו פרזנטציה.
אל תשכחו את הפרטים החשובים ביותר לצורך התקשורת (טלפון, מייל, אייקונים לסושיאל מדיה) אבל גם מוטו או סלוגן שמבדלים אתכם או מעבירים את המסר של הייחוד והעבודה עמכם.
החליטו מראש אם להדפיס משני עברי הכרטיס או רק בצד אחד שלו ואם משני הצדדים מה יהיה בכל צד – שפה אחרת, מסר אחר וכדומה.
בדקו שהגוון של הפונט אכן בולט בקונטרסט על הרקע של הכרטיס שיהיה נוח לקרוא.

גודל וחומר גלם – סוג ההצלחה של הכרטיס שלכם

מצד אחד, אתם בוודאי מעוניינים שזה יהיה כרטיס שיהיה נוח לשמור ומצד שני, שיבלוט בערמה מבין כל הכרטיסים שמישהו קיבל מכם. חשבו על גודל שיהיה מעט יותר גדול מהסטנדרט או על צורה שתבלוט בזיג זג, פינות מעוגלות או צורניות שוברת גבולות ועל חומר גלם ייחודי שגם יטיב לבטא את האג'נדה שלכם כמו למשל, חומר ממוחזר לפעילות באוריינטציה ירוקה וידידותית לסביבה או כרטיס ביקור בצורת פאזל או אוריגמי, שמעביר את המסר שאתם עסק יצירתי או שעובד עם הלקוח בשיתוף פעולה.

חשבו כיצד לעצב את הכרטיס ביקור בצורה המקצועית ביותר כך שהוא יהיה כרטיס מרשים שתהיו גאים להציג בפני אנשים וישקף היטב את הפעילות העסקית, המהות והמטרות של העסק שלכם.

דילוג לתוכן