רוצים לעבוד יחד?

studio@nekudots.co.il

Nekudots

סיגלית אמיתי-הנדרסון,
studio@nekudots.co.il
03-9398343

בחזרה למעלה

פרסום אופליין שמביא לקוחות

הדפסת פליירים היא שיטת פרסום אופליין שמביאה לקוחות, כאשר פרסום לא מקוון הוא שיווק ישיר המשתמש בנייר או בכל אמצעי הדפסה אחר בד"כ. שיווק לא מקוון יכול להתבצע באמצעות דיוור ישיר, עיתון, מגזינים, טלוויזיה ורדיו. בואו נדבר על זה יותר לעומק. 

הופעת האינטרנט יצרה דרך חדשה של פרסום ושיווק. פרסום לא מקוון עדיין נמצא בשימוש בצורה כלשהי, אך עם הופעת הפרסום הדיגיטלי, הוא משתנה גם בקנה מידה גדול יותר. בפעמים רבות ובאופן מפתיע, שיווק אופליין יהיה עדיף על שיווק אונליין. למשל, במקרים של הדפסת פליירים לעסקים עם לוגו חברה שמעוצב מקצועית. 

מה כל משרד צריך חוץ מפריטי ציוד משרדי?

מעבר לכך שכל משרד צריך ציוד משרדי מקצועי ומקיף, עסקים בימינו צריכים פעולות שיווק נוספות לצמיחת העסק. בעוד שפריטי ציוד משרדי עשויים לכלול מדפסות, טונרים, מוצרי קידום מכירות ועוד, פעולות השיווק יכללו הדפסת עלונים לעסקים, הדפסת פליירים לעסקים, עיצוב לוגו לעסק ועוד. 

במילים אחרות, אם תבחרו בשיטת הפעולה הזו, למעשה תוכלו לייצר בעצמכם במשרד את אמצעי השיווק שלכם. אם החלטתם לנקוט בצעדי שיווק אופליין, תוכלו לרכוש מדפסת למשרד שנחשבת איכותית ולהדפיס בעצמכם עלונים לעסקים, פליירים לעסקים עם לוגו ועוד. אבל חשוב לזכור, יש סיבה לכך שאנשי מקצוע מתמחים בקידום לא מקוון של עסקים. 

עדיף לקבל סיוע מקצועי עבור שיווק אופליין 

רגע לפני רכישת ציוד משרדי לעסק, בואו נדבר על הידע והניסיון של אנשי המקצוע למיניהם. בשורה התחתונה, אם אין לכם את הידע והניסיון כיצד לשווק אופליין, יהיה חשוב לקבל סיוע מקצועי בנושא הזה. אמנם שיווק בדוא"ל ראה עלייה בפופולריות וביעילות לאורך השנים, מכיוון שהוא יכול למקד לקהלים ספציפיים מבלי לעבור תהליכי שירות דואר, אבל שיווק אופליין מציג יתרונות משלו. 

כשאתם ממתגים מוצרי קידום מכירות עם לוגו לעסקים שנראה טוב, אתם מותירים אצל הלקוחות שלכם את הרושם הכי נכון. וזה משהו שאי אפשר להשיג באמצעות שיווק אונליין. זאת ועוד, ציוד משרדי מקצועי ככל שיהיה, לא יביא לכם תוצאות אם לא תדעו כיצד להשתמש בו נכון. למשל, אם אתם צריכים הדפסת עלונים לעסק בכמויות נרחבות, יהיה חשוב לרכוש מדפסת לייזר למשרד עם טונר מתאים. מדפסת הזרקת דיו בד"כ פחות תתאים לכמויות הדפסה נרחבות. 

מה עוד חשוב לדעת על שיווק לא מקוון? 

בסופו של דבר, פרסומת לא מקוונת היא ערוץ שיווק המשתמש בשיטות מסורתיות כדי להגיע לאנשים. זה כולל שלטי חוצות, מודעות מגזינים, פרסומות בטלוויזיה, פרסומות ברדיו ומודעות בעיתונים. כמו כן, שיווק אופליין כמובן כולל הדפסת עלונים, הדפסת פליירים לעסק, יצירת לוגו לעסקים ועוד. 

פרסום לא מקוון יכול להיות יעיל מאוד בהגעה לקהל היעד, מכיוון שאנשים מורגלים בסוג הדיוור והשיווק הזה. בסופו של יום, פרסום לא מקוון יעיל לעסקים שרוצים להפיץ את המסר שלהם במהירות וביעילות. זה גם עובד היטב עבור חברות שיש להן תקציבים גדולים, אך אינן יכולות להרשות לעצמן כלי שיווק דיגיטליים כמו מדיה חברתית ומנועי חיפוש מקוונים.

דילוג לתוכן