רוצים לעבוד יחד?

studio@nekudots.co.il

Nekudots

סיגלית אמיתי-הנדרסון,
studio@nekudots.co.il
03-9398343

בחזרה למעלה

טיפים לעיצוב לוגו של בעלי חיים

החלטתם לפתוח עסק שאחראי למכירת מוצרים לבעלי חיים או בעלי חיים. על מנת שתצליחו למשוך כמה שיותר לקוחות עליכם לזכור כי עניין מרכזי בשיווק העסק הוא איך הלוגו שלו ייראה. אתר או חנות שעוסקים בשיווק של בעלי חיים לרוב ייבחרו בלוגו שמשולב בו איזשהו אלמנט חיי המעיד על פעילות העסק. 

אז כיצד תוכלו למצוא את הלוגו שמתאים לעסק בעלי החיים שלכם? מהי חשיבות בחירת הלוגו? ומהם הטיפים שכדאי לכם לדעת על עיצוב לוגו לעסקים?

עיצוב לוגו לעסקים משמע הצלחת העסק 

עיצוב לוגו הוא בעצם האלמנט הראשוני שלקוח רואה כאשר הוא נכנס לחנות או לאתר שלכם. אותו אלמנט ראשוני יוצר את הרושם הראשון שמקבל הלקוח מהעסק שלכם. צבעים שונים של עיצוב לוגו, צורות ואפילו סמלים שונים שתבחרו להוסיף ללוגו שלכם ישפיעו רבות על ההחלטה של הלקוח אם בכלל להיכנס לאתר או לבית העסק מלכתחילה. 

3 הטיפים שחשוב שתזכרו כאשר אתם בוחרים עיצוב לוגו לעסקים

1.כאשר מדובר במקום שעוסק בבעלי חיים חשוב לזכור לשלב אלמנטים שיעידו תחילה על פעילות העסק, כלומר על מה שאתם מציעים ללקוח שלכם. הרי אף אדם לא רוצה למשוך לקוח לא פוטנציאלי לעסק שלו. כך שהשילוב של אלמנטים קשורים לפעילות העסק יעזרו לכם להעביר את הערכים והתכנים השיווקיים שלכם ללקוחות.

במקרה זה חשוב לשלב סמלים נפוצים שמוכרים לכולנו כסימן היכר לקיום בעלי חיים. הרבה פעמים בימן ההיכר יכול להיות טביעת יד של כלב או אפילו של סוגי כלבים שונים, לעיתים גם בכלי האוכל של סוגי כלבים ואפילו שילוב של אביזרים שונים המיוחסים לבעלי חיים כמו כלובים, מזון ספציפי , צעצועים ועוד..

2.חשוב להבין שכאשר מעצבים לוגו יש להישאר ממוקדים בנושא הכולל והעיקרי של העסק ולא להיסחף לפרטים שונים ומיותרים. אותם הפרטים עלולים להקשות על הלוגו שלכם ולסבך את המטרה העיקרית שלו.

כך שבעת עיצוב לוגו לעסקים הקשורים לבעלי חיים חשוב לבחור בסמל בעל חיים מרכזי שאותו תוכלו לשכלל באמצעות צבעים מעניינים וצלליות. אל תסתבכו בפרטים הקטנים של הסמל שבחרתם לכם.

3.עליכם להפוך את הלוגו שלכם לאחד שנתפס בזיכרון ובעיין. הלוגו שלכם צריך להיות כמה שיותר ניתן לזיכרון במהירות. העובדה שהלוגו שלכם ייתפס בזיכרון בצורה לא מודעת יכול לעזור לכם למשוך יותר לקוחות שיידעו על העסק שלכם רק בגלל שזכרו שראו אותו בעבר על אף שלא היה רלוונטי וכיום הוא כן. 

היכולת לגרום ללוגו להיתפס בצורה חזקה יותר בתת מודע נותנת לכם שליטת פרסום מהרגע שנתפס לטווח ארוך. תוכלו לעשות זאת באמצעות שימוש בסוגי כלבים שונים, כיוון שזו אחת מהחיות הבלתי נשכחות והנפוצות ביותר. כדי לצפות במגוון הגדול של סוגי הכלבים שישנם היכנסו לאתר כלב נבון, שם תוכלו להתרשם ממגוון גזעי הכלבים הקיימים ולבחור את הגזע שיתאים לעיצוב שלכם.

זכרו – עיצוב לוגו לעסקים יכול להשפיע על הצלחתם. עליכם להבין כי הלוגו המתאים ביותר עבורכם יכול להיות רלוונטי רק אם באמת תצליחו להכין אותו הדרך שמאפיינת את העסק שלכם, בהצלחה!

דילוג לתוכן