תוכן דף עיצוב קטלוג | עיצוב ברושור | עיצוב מצגת | עיצוב פולדרים | סטודיו נקודות
סטודיו נקודות עיצוב גרפי דף הבית
דף הבית >> עיצוב גרפי
         
עיצוב לוגו מיתוג ותדמית עיצוב פרינט עיצוב גרפי עיצוב כרטיס ביקור



החשיבות של עיצוב ומיתוג נכון היא עצומה.


בסטודיו נקודות מעצבת הבית מתמחה במיתוג ותדמית, וכל עיצוב מועבר לביצוע רק לאחר חשיבה אסטרטגית בה נבחנים כל הפרמטרים הצריכים להילקח בחשבון כמו קהל היעד, האסטרטגיה השיווקית, המסרים שרוצים להעביר ועוד.
כשעובדים בשיטה הזו מצליחים להעביר לקהל הלקוחות את המסרים והתחושות הנכונות ומשכנעים את קהל היעד לקנות מוצרים ושירותים מהחברה שלכם.

כך יוצרים את ההבדל בין סתם עוד מוצר לחברה ממותגת ונחשקת.


לקבלת הצעת מחיר למיתוג פנו אלינו:
סיגלית אמיתי-צ'פלין,
מנהלת סטודיו נקודות
054-9916206

למה אנחנו צריכים מיתוג?

  • הלקוח מרגיש בטוח באיכות המוצר כאשר החברה ממותגת נכון ומשדרת את מה שהלקוח מחפש במוצר.
  • חברה ממותגת היא זכירה יותר בזכות הקו הויזואלי שלה והטמעת התחושות שהיא יוצרת אצל הלקוח וכך הוא יחזור ויקנה שוב.
  • מיתוג נכון גורם ללקוח להביע אמון בחברה והוא יעדיף לשלם אפילו יותר בשביל תחושת הביטחון שהוא מקבל בקניית המוצר.

מותג חזק יביא לכם יותר מכירות ויבדל אתכם מהמתחרים!

בכל תחום יש עסקים רבים עם שלטים יפים ולוגו חביב המופיע על קטלוגים, ברושורים, כרטיסי ביקור וכל מה שצריך, אז למה זה לא מספיק למעשה?

פעם כל אחד שרצה לקנות מוצר היה נכנס לחנויות הקרובות אליו והיה בוחר היכן לקנות לאחר שהשווה מחירים, שירות טוב, שעות פתיחה ואיכות מוצר.
היום כל אחד יכול מבלי לצאת מהבית להיכנס בדקה לעשרות אתרים ואם האתר שלנו לא יהיה מספיק מעניין ולא יהיה ממותג נכון, אז תוך שניות אחדות הגולש יצא מהאתר לעומת זאת אם הלקוח יהנה מרגע הכניסה לאתר מאחר והאתר מעוצב בצורה נעימה המעניקה קודם כל חווית משתמש חיובית זה יגרום לו להשאר ולקנות מאיתנו.

הלקוח צריך תוך 3 שניות לקבל תחושה שהוא הגיע למקום הנכון ולכן תהליך המיתוג והשיווק צריך להיות מדוייק, העיצוב הגרפי חייב לתמוך במיתוג והתדמית שהעסק מנסה לשדר.

אותו דבר גם בתחומים אחרים, לקוח לדוגמא בסופרמרקט יכול לבחור בין עשרות חברות כשהוא מחפש מוצר מסוים, הוכח במחקרים רבים שעיצוב מוצר בצורה אטרקטיבית מעלה את המכירות.

אנשים בוחרים מוצרים לפי האריזה ולא רק בגלל שהיא יפה, אלא מאחר והיא משדרת משהו שהם מחפשים כמו תחושת חמימות, בית, יוקרה, איכות, אמון, תחושה שהמוצר נכון להם מסיבה כלשהיא ולמעשה במקרה כזה חברה שהשקיעה בחשיבה מאחורי המוצר ויודעת לשדר את המסרים הנכונים תעלה את כמות המכירות שלה על חשבון המתחרים.

מותג לדוגמא שיצליח לשדר אני בריא יותר או טעים יותר יזכה לכמות מכירות גדולות יותר מהמוצרים המתחרים גם אם הם בריאים או טעימים באותה מידה ואף יותר.

זה ההבדל בין מיתוג נכון היוצר תדמית חיובית עבור המוצר לעומת מיתוג שלא עובד ואלה רק מספר דוגמאות, כדי להבין את חשיבות האסטרטגיה השיווקית מאחורי כל לוגו וכל עיצוב. קחו לדוגמא את חברות קוקה קולה, נייק, אפל  ו-hp, כל אחת בתחומה מוכרת מוצרים יותר מהרבה מתחרות שלה ובדרך כלל המוצרים שלהם עולים יותר ממוצרים אנונימיים.


סטודיו נקודות - פרסום ושיווק | עיצוב גרפי | בניית אתריםקידום אתרים | אתר בפייסבוק | דפי נחיתה ובאנרים 

 


   

 




     
    
 
Google+                                                                     כל הזכויות שמורות לסטודיו נקודות ©