תוכן דף עיצוב לפייסבוק | עיצוב דפי נחיתה | עיצוב ותכנות באנרים | סטודיו נקודות
סטודיו נקודות עיצוב גרפי דף הבית
דף הבית >> בניית אתרים >> באנרים וסרטונים בפלאש

עיצוב באנר פלאש לסמגל באנר פלאש באנר פלאש  
עיצוב ותכנות באנר פלאש לסמגל אלקטריק עיצוב ותכנות באנר פלאש עבור סולגאר עיצוב ותכנות באנר פלאש עבור פיליפס - אלקטרה  
באנר פלאש תכנות באנר פלאש למגנוליה באנר פלאש
עיצוב ותכנות באנר פלאש עבור המכביה 2013 עיצוב ותכנות באנר פלאש עבור מגנוליה עיצוב ותכנות באנר פלאש עבור אקטימל - שטראוס
     
באנר פלאש באנר פלאש
עיצוב ותכנות באנר פלאש עבור ניצת הדובדבן עיצוב ותכנות באנר פלאש עבור מוזיאון ת"א לאמנות עיצוב ותכנות באנר פלאש עבור פסטיבל דונה גרציה
     
באנר פלאש באנר פלאש באנר פלאש
עיצוב ותכנות באנר פלאש עבור זמן הפרפר עיצוב ותכנות באנר פלאש עבור סולגאר עיצוב ותכנות באנר פלאש עבור מגדל
     
באנר פלאש באנר פלאש באנר פלאש
עיצוב ותכנות באנר פלאש עבור can now עיצוב ותכנות באנר פלאש עבור מגדל עיצוב ותכנות באנר פלאש עבור ג.ר.א.ס
     
באנר פלאש באנר פלאש עיצוב ותכנות באנר פלאש
עיצוב ותכנות באנר פלאש עבור ויטה סייל עיצוב ותכנות באנר פלאש עבור אייר קנדה  עיצוב ותכנות באנר פלאש עבור סטייליש
     
תכנות באנר פלאש באנר פלאש עיצוב ותכנות באנר פלאש
באנר פלאש עבור סדנה במרכז בגין עיצוב ותכנות באנר פלאש עבור ג.ר.א.ס עיצוב ותכנות באנר פלאש עבור אורי חזקיה
     
סרטון פלאש סרטון פלאש באנר פלאש
עיצוב ותכנות סרטון-מצגת פלאש עבור כלל עיצוב ותכנות סרטון פלאש עבור אפליקציה Bjoy ברכה מיוחדת לפסח בפלאש עבור משרד עו"ד  


כמה נקודות שכדאי לדעת:

  • ישנם שני סוגי באנרים, באנר המורכב ממידע מתחלף, באנר מסוג זה נוצר בתוכנת פלאש והוא מורכב ממספר פריימים מתחלפים ונקרא באנר דינמי.
    קיים באנר פשוט יותר המורכב מפריים אחד בלבד והוא נקרא באנר סטטי.
  • לכל באנר מצרפים קישור למקום בו מרוכז תוכן נוסף מאחר והבאנר משמש כטיזר והשטח שלו קטן מידי כדי להכיל מידע מלא.
  • באנר דינמי בעל יתרונות מובהקים, דבר ראשון מאחר הפריימים מתחלפים הם מושכים תשומת לב ולכן אחוז גבוה של גולשים ילחצו עליהם,
    דבר נוסף, מאחר ובאנר דינמי מכיל מספר פריימים אפשר להעביר יותר מסרים בבאנר דינמי מאשר בבאנר סטטי.
  • חשוב להשקיע בעיצוב באנר כדי שיבלוט בין כל הכיתוב שמפורסם מסביבו גם אם האתר עמוס במלל אחר.
  • הבאנר צריך להיות חלק בלתי נפרד מהמיתוג והתדמית של העסק ולכן הצבעים, הפונטים והמסרים בבאנר צריכים להיות תואמים למיתוג הכללי.
  • המסרים חייבים להיות מדויקים, קצרים כדי שכל משפט יכנס בצורה שלמה לבאנר ו-מעניינים כדי שהמבקר באתר יחליט ללחוץ על הבאנר.
  • מומלץ לשלב באנר מעוצב כחלק אינטגרלי של שיווק העסק.
  • גם בתוך האתר של העסק הבאנר יגרום למבקר הנכנס לאתר להבחין בו לפני שהוא בודק את שאר האתר וזה המקום להדגיש את המסרים
    שחשוב לנו להעביר לו. 
    מחוץ לאתר באנר מעוצב הוא כלי שיווקי נהדר המעלה את רמת החשיפה של האתר במידה ובוחרים להטמיע את הבאנר באתר בעל כמות גולשים גדולה.
    לסיכום עיצוב באנר עבור קידום העסק זו שיטה מוכחת להבאת לקוחות לעסק ומומלץ לשווק את העסק גם באמצעות באנרים.

     
     
    

                  
  כל הזכויות שמורות לסטודיו נקודות ©